Pamatu pamats
Plānojums ir sākuma punkts interjera dizaina projekta. Dotajā projektā plānojums paredz asimetrisku mēbeļu izkārtojumu, kas savukārt ir pamats dzīvīga un viegla interjera rādīšanai. Asimetrija lauž stereotipus, vizuāli maina telpu, padara to efektīgāku un sarežģītāku. Uzsākot procesu, kad ir zināms virziens un skaidra koncepcija, tiek meklēts iedvesmas avots. Šoreiz par iedvesmas avotu kalpoja Mainzu flīžu motīvs no kolekcijas Rialto.
Fokusa punkts
Iedvesmojošs flīžu motīvs tiek iznests uz fokālās sienas, pārveidots un pielāgots tās izmēriem ņemot vērā mēbeļu izkārtojumu.
Diagonāle interjerā
Izstrādājot sienas gleznojumu izveidojas diagonāle. Šī dominējošā diagonāle saistīja sev līdzi un pakārtoja spoguļa, kā arī stalažas projektēšanas principus, atkārtojot sevi tajos ar vienādu slīpuma leņķi.
Diagonāle kā dizaina ritma elements ir dinamikas un attīstības vēstnieks, tas ir progress, kas vienmēr stimulē kustību un nepieļauj stagnāciju. Dabas toņi remdē intensitāti.
Diagonāle savu valstību interjerā uzsāk uzreiz pie ieejas aicinot ienākt iekšā un norādot virzienu. Spoguļa diagonāle pāriet stalažas diagonālē, bet tā savukārt – sienas gleznojuma diagonālē.
Uz fokālās plāksnes diagonāle sasniedz epicentru un no kustības un dinamikas elementa pārtop par griešanās procesa elementu.
Interjera kods
Fokālais punkts ir interjera dizaina koda piruetes vieta. Sienas gleznojums ietver sevī trīs atzarus. Šie trīs atzari ar inerces spēku velk sev līdzi mēbeļu dizainu – stāvlampu un galdu, kuriem ir trīs kājas. Trijnieks uzturas stalažas un spoguļa vertikālo nodalījumu skaitā. Tāpat galda malu skaitā un krēslu skaitā. Sienas gleznojuma trīsstūris spēlē unisonā ar galda virsmas formu.Visi interjera elementi griežas ap fokālo asi.
3D interjera animācija